
Vi skal quizze og hygge i Dagmars stuer d. 19. maj! Og endda måske blive lidt klogere på alt det med penge og banker, for i aftenens anledning er det foreningen Gode Penge, der quizzer med os og sørger for fede præmier!
Quizzen starter kl. 19.30, så kom i god tid og find plads til dig og dit hold. Billetten koster 40 kr pr snude, og holdene kan være på 2 til 5 personer.
Vi glæder os til at quizze med jer!<3Kh Gode Penge og Dagmars Bodega
…
Foreningen Gode Penge har et dobbelt formål: udbrede faktuel og faglig viden om, hvordan bank- og pengesystemet fungerer, samt arbejde for at reforme bank- og pengesystemet, så det bliver mere stabilt, effektivt og demokratisk. Læs mere på deres hjemmeside: https://www.godepenge.dk/